Att inte gå i diskussion med puckon

Ibland är det jäkligt svårt, men idag ska jag göra mitt bästa.

(Ingen särskild behöver känna sig utpekad. Puckoskap är som galenskap: om man tror att man kanske är ett pucko är man det inte.)

5 kommentarer till Att inte gå i diskussion med puckon

  1. Anita skriver:

    Rätt inställning. Du känner väl tilld en gamla klyschan:

    ”Don’t argue with an idiot. They will only drag you down to their
    level, and beat you by experience.”

    Och nu ska jag släpa mig tillbaks till sängen ett tag för att själv inte vara ett av de där puckona idag. Sonen har missuppfattat det där med sovmorgon på lördagar och vaknade i ottan *gäsp*

    Ha en bra dag!

  2. Japp, tänkvärda ord.

    Jag vaknade ett par timmar tidigare än jag tänkt jag med, men jag satsar nog på en eftermiddagslur istället.

  3. deeped skriver:

    Ich bin ein Berliner.

  4. […] har en fascinerande syn på bloggetikett. Och när det gäller just henne känner jag litegrann som Anders skriver här… Det är mycket möjligt att den här personen som kallar sig “whatthefuckdotcom” inte […]

