Amerikaner

Dessa människor röstar och bestämmer framtiden för oss alla:

4 kommentarer till Amerikaner

  1. Josef Boberg skriver:

    Tja – Anders – I o f s så här Du nog rätt i att: ”Dessa människor röstar och bestämmer framtiden för oss alla” – men likväl har du nog mest åt hållet fel i sak, tyvärr tyvärr…

    Personligen lutar jag nog mera åt hållet att det är den lilla klicken förryckta GalePannorna i den kriminella globala BankingLigan – som styr = vanstyr det mesta i dags dato, tyvärr tyvärr…

  2. Josef Boberg skriver:

    PS. Det finns ett kort och väl sammanfattande inlägg – med min efterföljande kommentar om det här vansinnet – här.– här. DS.

  3. Jag förstår inte riktigt vilken ”sak” det är jag har fel i när jag över huvud taget inte framfört några argument.

  4. […] positiva överraskning: Dom röstade ju rätt. Trots att dom är […]

