Don’t Stop the Music

Robyn har välförtjänt belönats med en Grammis nominerats till en Grammy. Eller flera kanske, jag har inte kollat så noga eftersom jag inte har någon större respekt för det spektaklet (heller), och nu låter det som att jag inte alls tycker att det var en bra belöning men det tycker jag faktiskt. Robyn är bra. Själv har jag ofta haft Don’t Stop the Music i iPoden, vars mysiga videon som borde vara en stark uppmuntran till alla individualister finns här:

Fler finns hos Mymlan.

Robyns Sommar finns här, bland Sveriges Radios alla andra sommarprogram för de senaste åren. Just hennes hör inte till de starkaste, men det var intressant att få veta lite hur det var att försöka lansera sig i USA och hon ger verkligen intryck av att vara sin egen och inte någon dussinartist. Respekt.

(Fixat lite eftersom jag skrev från minnet istället för att kolla ordentligt. Dumt av mig! Jag som brukar vara så källkritisk i vanliga fall.)

Kommentarer inaktiverade.

