Att inte blogga så mycket som man tänkt

Jag har halvt skrivit färdigt ett långt inlägg om upphovsrättsindustrins affärsmodeller men jag gitter fasen inte skriva det sista. Det är ju inte som att mina analyser är speciellt unika eller nyskapande. Läs det här istället. Det är mycket bättre.

Det kanske blir ett inlägg om kärlek senare ikväll, men just nu är jag trött, rastlös och lite småsur så förutsättningarna är väl inte lysande. Dessutom har jag suttit framför datorn nästan hela dagen och skulle behöva lite miljöombyte. Vardagsrummet är trevligt så här års har jag hört.

En kommentar till Att inte blogga så mycket som man tänkt

  1. […] För nästan ett halvår sedan ställde Mymlan några frågor om kärlek som jag lät kalla hårda materialistanders besvara eftersom det perspektivet verkade saknas lite i diskussionen och jag ska ju alltid vara lite på tvärs med omgivningen. Strax därefter lovade jag att skriva mer om ämnet men så blev det inte. […]

