Ett av Uppsalas mindre kända företag

Lenins Begravningsbyrå

7 kommentarer till Ett av Uppsalas mindre kända företag

  1. Ulf Krona skriver:

    men jag var då mer intresserad av det ngn Anders skrev; helt obegipligt. Nåväl. ”Lenins begravingsbyrå”. Lika obergripligt om amn inte är påläst å se det är jag.

  2. Det är nog bara roligt om man råkat lägga märke till ”Levins begravningsbyrå” i Uppsala och som jag gillar dåliga ordvitsar.

    Det finns ingen djupare tanke bakom.

  3. Ulf Krona skriver:

    Sorry uoy all: ”gay”? Stor fråga det men att dök upp här tvår jag mina händer från: Jag pratsde helt nyss em en ”gay” person. jaha? Presumtivt offer för alla gayhatare?
    Nog vore det bättre om bar man var gay långt bättre än att vara en s.k obotlig romantiker, du har bara ett liv, ta det.

  4. Ulf Krona skriver:

    Ingen fara för Lenin antar jag: kul att du uppmärksammde mitt orerande. (svammel)
    Du vet: om man nu deklarerade för en gay man var hetero så hade amn den tryggaste vänskapen i livet.
    Bästa hälsn

  5. Ulf Krona skriver:

    :-) Jaså hej Anders. Inte så märkligt. Du. Anders, vi håller kontakten, om du så vill. Blev inte alls förvånad. Vet inte vad ST har ställt till med : stänga ordet fritt och sen lämna det här öppet.
    Vilket som trevligt!

    Mvh

    Ulf R Krona

  6. Ulf Krona skriver:

    Vänligen stryk ”gay” vad mig anbelagar jag fixar det ändå. -dock! En jävla örfil till många av oss: smygböghatare! ‘Ta det lungt därute.
    P.s.
    Fan till att bli betraktad eller som att vilja bli som ett objekt.
    Got it? Fint.

